zondag 15 april 2012

Feest

Vandaag is het feest ten huize Nienemie. 
Mijn hondje Nena wordt vandaag 12 jaar!! Wow, wat is de tijd snel gegaan! Ik zie ze nog aankomen als pup. Zo groot dat ze in 1 hand past :-)


Op dezelfde dag is ook mijn grote schattebout Toulouse jarig. Zij wordt vandaag al 2!! 
Nog 6 weekjes en dan is ze ook al 2 jaartjes bij mij. Gered uit van die akelige boerderij waar de boer haar en haar broertjes en zusjes wou dood doen.



En omdat het feest is, had ik een perfect excuus om nog eens aan het bakken te slaan en een nieuw receptje te proberen.


De chocolade-pindakaas koekjes:

Of hier nog de grote koek ;-)

Ok, het lijkt niet echt op een koekje en ik weet ook niet of je er echt zin in krijgt als je het zo ziet, maar het is wel heel lekker!! 
Een aanrader voor wie van havermout, noten en pindakaas houdt :-)



Smakelijk en de groetjes, xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten