vrijdag 9 december 2011

Bezoek

Ik ben hard aan het werken in mijn huisje. 
Heel leuk om elke keer een stapje dichter bij mijn nieuwe thuis te komen. Een paar weken geleden hebben we beton gegoten op de gelijkvloers.
Na een weekje werken voor de job, kwam het moment van 'huiswerk' er weer aan. En tot mijn verbazing zag ik dat ik tijdens de week bezoek had gekregen!! Nee, geen slecht bezoek, maar aangenaam.



Ik heb bezoek gekregen van een kat! :-) Allemaal leuke poezenpootjes in de nog niet helemaal droog geworden beton.
Vind het een heel leuk idee dat er een of meer katten binnenlopen als ik niet thuis ben. Spijtig dat er nog vanalles bovenop komt te liggen.
Misschien beetje raar, maar heb het gevoel dat ze ons welkom heten.
Hopelijk toekomstige vriendjes voor Toulouse en ik.
Sproetjes, xx


1 opmerking:

  1. Da's superleuk! Ik zou't ook jammer vinden om dat te bedekken :)

    Ben hier even niet meer geweest, maar heb vanalles gemist precies!

    BeantwoordenVerwijderen